семінар з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства"

20 вересня 20223 року у групі ГРС-3, під керівництвом викладача Ольги ЯНЮК, студенти розглядали на семінарському занятті з дисципліни "Управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства" проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельно-ресторанного господарства. Висвітлювали найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджували економічні поняття якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства; організаційно-економічний механізм управління якістю та умови його реалізації на українських підприємствах готельно-ресторанного господарства у сучасних економічних умовах.

 37993709313611406078110274553071700969424313n