В сучасних умовах реформаційних змін в освітньому просторі всіх рівнів важливого значення набуває підвищення ефективності методичної роботи, яка має ґрунтуватися на досягненнях психолого-педагогічної науки, перспективного педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогічних працівників, на розвиток творчого потенціалу кожного викладача.

     Методична робота циклової комісії носить системний, цілеспрямований характер, та сприяє вдосконаленню навчально-виховного процесу.

Основними напрямками методичної роботи викладачів циклової комісії є:

  • створення комплексу методичного забезпечення навчальних дисциплін;
  • розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик в освітній процес;
  • сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення організаційних умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів;
  • участь в роботі засідань міських методичних об’єднань математиків, інформатиків, фізиків;
  • залучення викладачів та студентів до навчально-методичної, науково-дослідної роботи;

     З усіх дисциплін циклу розроблено навчально-методичні комплекси, які включають програму дисципліни, тексти лекцій, методичні рекомендації до практичних, лабораторних робіт, семінарських занять, завдання для поточного та підсумкового контролю знань тощо. На сайті коледжу створено і заповнено розділи віртуального освітнього середовища для фахового молодшого бакалавра та бакалавра.

     Широко застосовується програмне забезпечення : для побудови графіків - Advanced Grapher, Mathematica , для проведення математичних розрахунків -  MathCad та Mathematika, програма Жива геометрія. Викладач Очеретна І.П. розробила ряд занять із застосування програми GeoGebra. GeoGebra - безкоштовна програма, що надає можливість створення динамічних («живих») креслень для використання на різних рівнях навчання геометрії, алгебри, планіметрії та інших суміжних дисциплін. На відміну від інших програм для динамічного маніпулювання геометричними об’єктами, ідея GeoGebra полягає в інтерактивному поєднанні геометричного, алгебраїчного і числового подання. Програма дає можливість створювати конструкції з точками, векторами, лініями, конічними перерізами, а також математичними функціями, а потім динамічно змінювати їх.

   В процесі викладання спеціалізованих дисциплін використовуються прикладні програми BAS: Документообіг, МАСТЕР: Документообіг, ВAS: Бухгалтерія (викладач Андрєєва Н.М.), Парус-Менеджмент і маркетинг, ULTRA (викладач Лучицька Н.Ю.). В поточному навчальному році укладені договори співпраці з ТОВ «Сервіо Софт» (м. Київ) на використання в освітньому процесі програм Servio НМS і Servio POS та ТОВ «УКРАЇНСЬКІ ОБЛІКОВІ СИСТЕМИ» для використання в освітньому процесі програми Управління бюджетною установою.

   Для організації інтерактивного опитування викладачі циклової комісії використовують конструктор інтерактивних вправ Learning Apps, Quizziz тестове середовище Quizziz (викл. Андрєєва Н.М., Очеретна І.П., Манзюк Т.В.). В процесі викладання фундаментальних природничих дисциплін викладачі циклової комісії використовують інтерактивні он-лайн дошки Whiteboard Fox, Idroo (Анченко Г.В., Очеретна І.П., Ткачук О.І., Лучицька Н.Ю.)

     Відповідно до вимог всі викладачі циклової комісії створили власні класи на платформі Google Workspace, наповнили їх навчальними і методичними матеріалами, використовували під час дистанційного навчання. При організації дистанційного навчання викладачами циклової комісії використовувались навчальні відео (YouTube), інтерактивні онлайн дошки (WhiteBoard, ClassroomScreen, IdRoo), засоби створення графічних матеріалів (сайт Canva.com), засоби для проведення тестового контролю тощо.

     Викладачі комісії здійснюють взаємовідвідування занять та їх обговорення . Обговорення взаємовідвіданих занять покликане узагальнити досвід багатьох викладачів з окремих навчально-методичних проблем. 

     Методична робота покликана стимулювати підвищення наукового рівня викладачів, їх підготовку до засвоєння змісту нових програм і технологій реалізації, досягнень психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, передового педагогічного досвіду.

     Невід’ємною частиною методичної роботи циклової комісії є проведення відкритих занять.

2019-2020 навчальний рік

- Нарольська С.А. – відкрите заняття з елементами інтерактивних технологій в групі ОМ-22 з дисципліни «Фізика і астрономія» на тему «Закон  збереження енергії в механічних процесах» (лютий 2020 р.)

- Гуцалюк О.О. - лекційне заняття (віртуальна екскурсія) з дисципліни «Географія» на тему: «Країна Азії. Японія».

- Андрєєва Н.М. – лекційне інтерактивне заняття на тему: «Створення та показ комп’ютерних презентацій» 9 грудня група КДР-14

- Лучицькою Н.Ю. - відкрите заняття з дисципліни «Основи алгоритмізації і програмування» на тему: «Обробка масивів з використанням циклів в мові програмування С++»

 2020-2021 навчальний  рік

 Нарольська С.А. заняття з дисципліни «Фізика і астрономія»  на тему: «Рівняння ідеального газу. Газові закони». (3 квітня 2021р.) – група КДР-16

Буджерак А.М. - інтерактивна лекція «Об’єми тіл обертання», дисципліна математика (алгебра і початки аналізу та геометрія), 29 квітня, група ФК-40.

 2021-2022 навчальний рік

 Нарольська С.А. – інтерактивне лекційне заняття з фізики на тему «Хвильова оптика» (група ОА-7, ОМ-23 29 листопада 2021 року). Заняття проведено в дистанційній формі.

Ткачук О.І. - практичне заняття з використанням інтерактивних методів на тему: «Розв’язування показникових рівнянь» з дисципліни «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)» (група ПБ-2 16 грудня 2021 року)

Манзюк Т.В. - лекційне інтерактивне заняття з дисципліни «Інформатика» на тему: «Побудова та редагування діаграм в табличному процесорі Microsoft Excel» (група ІДП-6, ЛМ-1 14.02.22).

Буджерак А.М – лекційне заняття з елементами інтерактивного навчання на тему: «Тригонометричні функції, їх властивості та графіки» з дисципліни «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)» ( 2022 р)

Анченко Г.В. - відкрите інтерактивне лекційне заняття з дисципліни «Хімія» на тему «Карбонові кислоти» (березень 2022 р.)

Мачковська Н.В. - інтерактивне лекційне заняття, з дисципліни «Біологія» на тему «Адаптації»(лютий 2022 р.). Заняття проводилось із використанням технології дистанційного навчання.

2022-2023 навчальний рік

Гуцалюк О.О.,  дисципліна «Географія» Відкрите інтерактивне лекційне заняття з елементами віртуальної мандрівки тема «Австралія» ( 17.04.2023 р., група ГРС-3)

Мачковська Н.В., дисципліна «Біологія», інтерактивне лекційне заняття на тему: «Спадковість і мінливість», (25.05.2023, група ХТ-133)

Нарольська С.А. дисципліна «Фізика» інтерактивна лекція «Магнітне поле струму», (17.05.2023 р., група ХТ-133

Лучицька Н.Ю. дисципліна "Основи алгоритмізації і програмування". Інтерактивна лекція на тему «Основи об’єктно-орієнтованого програмування» ( 13 .06.2023 р , група ІДП-6)

2023 - 2024 навчальний рік

 Савіцька Л.П. - практичного заняття із застосуванням ігрових технологій з дисципліни «Математика (алгебра і початки аналізу та геометрія)» на тему: «Розв’язування показникових рівнянь» група ФК-48 08.11.2023 р.

Гуцалюк О.О. – лекційне заняття з дисципліни «Біологія і екологія» на тему «Селекція», група МД-3, АП-2 15 листопада 2023 року

Лучицька Н.Ю. - практичне заняття-тренінг з дисципліни «Інформатика (Інформатика і комп’ютерна техніка)» на тему  «Інформаційна безпека і мережі Інтернет» група ІДП-7, ОО-9 23 листопада 2023 року

IMG2774   1   1