Виїзне практичне заняття з дисципліни «Основи ринкових досліджень та поведінка споживачів»
02.05.2025 року викладач Наталія Вовкотруб-Барвінок провела виїзне практичне заняття у групі МД-4 з дисципліни «Основи ринкових досліджень та поведінка споживачів» із залученням підприємниці, власниці магазинів жіночого одягу Smoll_clo – Tania Baidus
Що було у програмі?
ознайомлення студентів із принципами побудови бренду, його розвитку та адаптації до ринкових умов;
розкриття механізмів створення жіночого одягу, його позиціонування, а також ролі маркетингу, дизайну та комунікацій;
надихнути студентів на створення власних ідей для бізнесу.
Такі виїзні заняття сприяють професійному зростанню та підготовці до роботи у професійній сфері.

06.05.25 р.