Презентація вибіркових дисциплін: "Маркетингова цінова політика" та "Маркетингова товарна політика"!

4 березня 2025 року викладачем Маркетингу Тетяною Верхогляд-Гловюк проведено презентацію вибіркових дисциплін «Маркетингова цінова політика» та «Маркетингова товарна політика» здобувачам фахової передвищої освіти ІІ курсу групи МД-3, які відкривають студентам ще більше можливостей для професійного розвитку в сфері маркетингу!
 Що цікавого дізналися студенти?
 Як формувати ефективні цінові стратегії та адаптувати їх до змін ринку?
 Як управляти товарним портфелем компанії та створювати конкурентоспроможні продукти?
Ці дисципліни допоможуть студентам отримати корисні навички та знання, які знадобляться у майбутній кар'єрі! 
Якщо ти ще не обрав(ла) дисципліни – саме час подумати!
 Screenshot6