Презентація вибіркової дисципліни «Реклама та стимулювання продажів»!

Сьогодні викладачем циклової комісії Тетяною Верхогляд-Гловюк проведено презентацію вибіркової дисципліни студентам ІІ курсу спеціальності 075 Маркетинг групи МД-3 «Реклама та стимулювання продажів» , яка відкриває нові горизонти у сфері маркетингових комунікацій!
 Що цікавого обговорювали?
 Як створити ефективні рекламні кампанії та креативні стратегії.
 Інструменти стимулювання продажів: акції, знижки, бонуси, програми лояльності.
 Реальні кейси успішних компаній та практика від професіоналів ринку.
Ця дисципліна – чудова можливість отримати навички, що ефективно побудувати кар'єру у сфері реклами, маркетингу та продажів! 
 Якщо хочеш знати, як зацікавити споживача та вплинути на його вибір – ця дисципліна саме для тебе!
Screenshot3