Презентація вибіркової дисципліни «Реклама та стимулювання продажів»!
Сьогодні викладачем циклової комісії Тетяною Верхогляд-Гловюк проведено презентацію вибіркової дисципліни студентам ІІ курсу спеціальності 075 Маркетинг групи МД-3 «Реклама та стимулювання продажів» , яка відкриває нові горизонти у сфері маркетингових комунікацій!
Що цікавого обговорювали?
Як створити ефективні рекламні кампанії та креативні стратегії.
Інструменти стимулювання продажів: акції, знижки, бонуси, програми лояльності.
Реальні кейси успішних компаній та практика від професіоналів ринку.
Ця дисципліна – чудова можливість отримати навички, що ефективно побудувати кар'єру у сфері реклами, маркетингу та продажів!
Якщо хочеш знати, як зацікавити споживача та вплинути на його вибір – ця дисципліна саме для тебе!

05.03.25 р.