Показове відкрите заняття у групі МД-4!
Сьогодні студенти І курсу спеціальності 075 Маркетинг мали можливість зануритися у світ маркетингових досліджень в умовах ринкових відносин під час лекції-візуалізації з дисципліни _«Організація маркетингової діяльності»_.
Разом із викладачем Тетяною Верхогляд-Гловюк вони розглянули:
Основні методи маркетингових досліджень
Аналіз ринкових трендів та споживчих уподобань
Інструменти збору та обробки інформації
Візуальний підхід до навчання зробив складний матеріал більш доступним та наочним. Студенти активно брали участь в обговореннях і отримали цінні практичні навички для майбутньої професійної діяльності.
Такі заняття допомагають краще зрозуміти реальні бізнес-процеси та підготуватися до викликів сучасного ринку!

19.02.25 р.