Показове відкрите заняття у групі МД-4!

Сьогодні студенти І курсу спеціальності 075 Маркетинг мали можливість зануритися у світ маркетингових досліджень в умовах ринкових відносин під час лекції-візуалізації з дисципліни _«Організація маркетингової діяльності»_.
 Разом із викладачем Тетяною Верхогляд-Гловюк вони розглянули:
 Основні методи маркетингових досліджень
 Аналіз ринкових трендів та споживчих уподобань
 Інструменти збору та обробки інформації
 Візуальний підхід до навчання зробив складний матеріал більш доступним та наочним. Студенти активно брали участь в обговореннях і отримали цінні практичні навички для майбутньої професійної діяльності.
 Такі заняття допомагають краще зрозуміти реальні бізнес-процеси та підготуватися до викликів сучасного ринку!
Screenshot1