Навчальна практика
19 лютого 2024 року для студентів ІІ курсу освітньо-професійної програми
Вона дозволить майбутнім фахівцям ознайомитись зі специфікою маркетингової діяльності підприємств:
- навчить визначати особливості їх макро- та мікросередовища;
- ознайомитись із результатами уже проведених маркетингових досліджень та провести своє дослідження;
- оцінити товарний асортимент, пропонований обраним підприємством;
- визначити його цінові стратегії;
- оцінити комунікаційну політику підприємства;
- скласти SWOT-аналіз маркетингової діяльності підприємства та внести свої пропозиції щодо покращення такої діяльності.
Навчальна практика з маркетингу дозволить здобувачам освіти закріпити набуті теоретичні знання та набути нових практичних навичок.
Вітаємо студентів із новим етапом у навчанні та бажаємо успіхів!!!

29.02.24 р.