ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН

Так звані вибіркові дисципліни (англ. electives) походять із концепції person-centered teaching (навчання, орієнтоване на особистість), яку в середині ХХ ст. систематизував американський психолог Карл Роджерс. У її основі лежить принцип за яким студент бере активну участь у формуванні своєї освітньої траєкторії, обираючи, що вчити, як вчити та як оцінювати власні знання. Викладач виконує функції не джерела знань, а провідника та фасилітатора під час руху по цій траєкторії. Цей рух супроводжується постійним самоаналізом та тісною комунікацією викладача зі студентом і сама оцінка знань тяжіє більше до накопичення різних завдань та видів робіт, ніж до звичного підсумкового контролю.

3345477212222958868499688173251041399436825n

3342105937015598917668728982931101516124038n3305683897351274248718586533043871738152267n

3320764537033054148702103161228048678493750n3292088307315617053442776617200942221770133n