Рік заснування товарознавчого відділення – 1965

  Ліцензійний обсяг студентів – 150

  Завідувач відділення  Панькова Наталія Павлівна  - викладач вищої категорії, викладач – методист

 

Очолює  відділення з  вересня 2007 року.

Освіта – вища товарознавча (товарознавець вищої категорії) та економічна (менеджер (управитель) з адміністративних питань).

В коледжі працює з вересня 1990 року:

  • голова профспілкової організації студентів (1990-1992);
  • майстер виробничого навчання (1992-1994);
  • викладач товарознавчих дисциплін, голова циклової комісії (1994-2007);
  • завідувач відділення (2007 по теперішній час).

 

Контактний телефон: (03822) 67-25-16

Електронна адреса: Pankova745@gmail.com

 

На сьогодні товарознавче відділення здійснює підготовку фахових молодших бакалаврів за новітнімии освітніми програмами, за держзамовленням та за договорами з юридичними і фізичними особами.

Майбутні фахові молодші бакалаври з маркетингу і підприємництва, торгівлі та біржової діяльності одержують організаційно-управлінську та економічну підготовку.

В майбутньому  наші випускники можуть працювати  в таких сферах діяльності:

  • У сфері підприємництва – це організація комерційної та зовнішньоекономічної діяльності, керівництво підприємствами оптової та роздрібної торгівлі.
  • У сфері торгівлі  - діяльність спрямована на вивчення ринку, прогнозування його кон’юнктури, розробку стратегії і тактики маркетингу, формування і контроль асортименту товарів, управління якістю товарів, оптимізацію товаропросування.
  • У галузях виробництва споживчих товарів – оцінка відповідності продукції світовому рівню, а також комерційна взаємодія з організаціями торгівлі з метою формування промислового асортименту та досягнення асортиментної збалансованості  попиту та пропозиції.
  • У сфері біржової діяльності – організація роботи підприємства з біржами й брокерськими конторами, проведення біржових операцій та визначення їх ефективності, використання біржової інформації у своїй діяльності.
  • У сфері державного, регіонального контролю – забезпечення реалізації державної політики щодо захисту інтересів споживачів.