«Маркетинг майбутнього»

Всеукраїнська науково-практична конференція

«Маркетинг майбутнього»

     17 листопада 2022 р. на базі відокремленого структурного підрозділу «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» в режимі онлайн відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетинг майбутнього».

Основними напрямками роботи конференції були:

- теоретичні проблеми маркетингу як науки,

- маркетингові стратегії в період воєнного стану,

- цифрові технології в маркетингу,

- психологія в маркетингу,

- маркетинг в промисловості та підприємництві,

- маркетингові чинники результативності бізнесу,

- інноваційні методи викладання для підготовки фахівців з маркетингу.

      Завданням конференції – сприяти розвитку ринку якісного маркетингу в Україні, демонструвати передовий досвід, виявляти та тестувати нові можливості, а також розширювати професійні зв'язки

      В роботі конференції активну участь взяли студенти групи ТКД-146, МР-1, МД-2, ЛМ-2, ІДП-6, КДР-16, ПБ-1, ПБ-4, ГРС-2, ТХ-132, ФБ-46.

      Організатори сподіваються, що участь науковців, викладачів, фахівців та здобувачів освіти у I Всеукраїнській науково-практичній конференції «Маркетинг майбутнього», їх ідеї та результати досліджень, будуть корисними для по­дальшого впровадження підприємствами та бізнес-структурами  України у свою діяльність.

image001