«Маркетинг майбутнього»
Всеукраїнська науково-практична конференція
«Маркетинг майбутнього»
17 листопада 2022 р. на базі відокремленого структурного підрозділу «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж ДТЕУ» в режимі онлайн відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Маркетинг майбутнього».
Основними напрямками роботи конференції були:
- теоретичні проблеми маркетингу як науки,
- маркетингові стратегії в період воєнного стану,
- цифрові технології в маркетингу,
- психологія в маркетингу,
- маркетинг в промисловості та підприємництві,
- маркетингові чинники результативності бізнесу,
- інноваційні методи викладання для підготовки фахівців з маркетингу.
Завданням конференції – сприяти розвитку ринку якісного маркетингу в Україні, демонструвати передовий досвід, виявляти та тестувати нові можливості, а також розширювати професійні зв'язки
В роботі конференції активну участь взяли студенти групи ТКД-146, МР-1, МД-2, ЛМ-2, ІДП-6, КДР-16, ПБ-1, ПБ-4, ГРС-2, ТХ-132, ФБ-46.
Організатори сподіваються, що участь науковців, викладачів, фахівців та здобувачів освіти у I Всеукраїнській науково-практичній конференції «Маркетинг майбутнього», їх ідеї та результати досліджень, будуть корисними для подальшого впровадження підприємствами та бізнес-структурами України у свою діяльність.