«Психологія для персоналу готельно-ресторанного бізнесу»

     26 листопада 2020 року згідно плану Подільської гільдії кулінарів у Відокремленому структурному підрозділі «Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж КНТЕУ» проведено Вебінар за темою: «Психологія  для персоналу готельно-ресторанного бізнесу», у якому взяли участь  викладачі  і студенти нашого навчального закладу та  члени методичної комісії викладачів та майстрів виробничого навчання харчової промисловості та ресторанного господарства ДНЗ  «Хмельницький центр професійно-технічної освіти сфери послуг».

     Під час проведення Вебінару  розглядалися питання сучасного стану сфери готельно-ресторанного бізнесу, вивчалися психологічні аспекти у цій сфері. Для розуміння поведінки гостя працівникові сервісу потрібно знати психологію процесу обслуговування, зокрема мотиви, причини, цілі, якими керується гість при відвідуванні ресторану. Індустрія харчування - це специфічна сфера, де спілкування людей займає більше 20% робочого часу. Вміння встановити психологічний контакт з відвідувачем - це професійна якість працівників ресторану, кафе і т. д.

     З доповіддю-презентацією на тему «Особливості психології в готельно-ресторанному бізнесі» виступив кандидат психологічних наук Венгер Олександр Павлович. У доповіді  розглянуто  аспекти  психології обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі, які дозволяють   зрозуміти поведінку гостей, вибрати найкращий  варіант їх обслуговування.

     Практичний психолог  Білоус Ірина Петрівна представила інформацію, яка допоможе  діагностувати  стан гостя  і коректувати власну поведінку. Особливу увагу приділила  психологічним методам, які варто застосовувати  у своїй роботі під час нестандартних  екстремальних ситуацій.

     Завдяки цьому заходу його учасники сформували власне уявлення щодо психологічних аспектів в сучасному готельно-ресторанному бізнесі та обговорили напрями їх реалізації при підготовці майбутніх фахівців для цієї сфери.

IMG1b8d3f7456e5543db5671908f40dcfa4V